Klantenservice 06 - 11 36 27 11 (ook WhatsApp)
Voor 16:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
Gratis Verzending binnen NL
Klantenservice 24/7, ook in het weekend

Veelgestelde Vragen

Let op: we hebben moeten constateren dat onze sjaals worden aangeboden op illegale sites voor zeer lage prijzen. We hebben hier niets mee te maken en kunnen hier helaas ook geen actie tegen ondernemen aangezien dit sites zijn in andere landen zonder contactgegevens. Maar wees gewaarschuwd en trap hier niet in. 

 

Mag ik een artikel retourneren of ruilen als ik het simpelweg niet mooi vind?

Ja, je mag altijd, zonder opgave van reden een artikel ruilen, indien je binnen 14 dagen na ontvangst dit per e-mail aan ons doorgeeft. Mocht je willen ruilen, dan reserveren wij meteen het artikel waarvoor je het wilt ruilen.

Kan ik ook betalen nadat ik het artikel ontvangen heb?

Ja, je kunt kiezen voor Afterpay. Je kunt het artikel dan betalen zodra je het ontvangen hebt en besloten hebt dat je het wilt houden. 

Wat is jullie levertijd?

Wij versturen de sjaal indien voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag met Post.nl met track en trace. De sjaal wordt dan meestal de voglende dag afgeleverd. Uiteraard kan Post.nl een vertraging oplopen; daar hebben wij helaas geen zicht op, maar je kunt altijd jouw zending volgen via het track en trace nummer dat je toegestuurd krijgt, zodra wij het pakket verzenden.

Mag ik de duurdere sjaals wassen?

Sommige sjaals moeten gestoomd worden en sommige sjaals kunnen met een simpele handwas of een fijn wolwasprogramma in de wasmachine. Over het algemeen adviseren wij altijd om sjaals (of andere artikelen van wol) zo weinig mogelijk te wassen. Wol trekt namelijk geen vuil aan, maar stoot het juist af. Indien de sjaal een onaangename geur heeft aangenomen, kun je de sjaal beter luchten dan wassen. Mocht de sjaal echt gewassen moeten worden, hou dan altijd het wasvoorschrift op het label aan.

Kan ik een sjaal ook cadeau geven en kan de ontvanger dan ook de sjaal ruilen?

Ja, dat kan. Vul bij het verzendadres het adres van de ontvanger in en bij het factuuradres je eigen adres en je eigen e-mailadres (!). Het is ook mogelijk om een cadeaubericht achter te laten tijdens het bestelproces. Wij nemen deze dan netjes over op een leuk kaartje voor een persoonlijke touch!

Zijn de recensies van de Feedback Company wel betrouwbaar? 

Ja, absoluut! Sterker nog, SjaalMania kan deze recensies niet bewerken of goed- of afkeuren (moderaten). Daarvoor hebben wij een onafhankelijk bedrijf ingehuurd. Zij beoordelen en plaatsen de recensies en treden voornamelijk op voor onze klanten! Waarom wij dat doen? Omdat wij er alles aan doen om onze klant als een echte klant te behandelen. Zoals het hoort!

Kijk ook bij hier voor alle andere vragen die u mogelijk nog heeft.

Zijn alle prijzen inclusief BTW? 
Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW. 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »